7 Ocak 2014 Salı

Muhsin Yazıcıoğlu, ölümü ve ilgili 5 kişi yeni bir bulgu ortaya çıktı

kod 7
Muhsin Yazıcıoğlu, ölümü ve ilgili 5 kişi yeni bir bulgu ortaya çıktı.
Ölümünde yeni şüpheler
Muhsin Yazıcıoğlu ve 5 arkadaşlarının ölümüne sebep olan helikopterin düşmesine soruşturma da sona gelindi. 2 yıllık bir süre içinde, özel Yetkili Malatya cumhuriyet savcılığı tarafından bir soruşturmanın parçası içine aşağı helikopter neden çok önemli delillere ulaşıldı. Bu bağlamda, Aksiyon Dergisi ölenlerin kanı helikopter düşmeden oncekarbonmonoksit varlığı belirli bir dosya yayımladı.

Bugün pazar Aksiyon dergisinin 996. Muhsin Yazıcıoğlu, sayısı beş arkadaş ve taşıyan helikopterin düşme nedeni karbon monoksit bilgi verilebilir. Köksal Akpınar, habere göre, Pilot Kaya İstektepe ve gazeteci İsmail Güneş ve karbon monoksit kan değerleri düşüyor helikopter çok daha yüksek olduğu kanıtlanmıştır. Savcılık hayatını kaybedenlerin kan karbon monoksit, jet tarafından üretilen egzoz gazları üzerinde duruyor.

İSTANBUL ADLİ TIP ENSTİTÜSÜ TEZ ÇÜRÜDÜ
Günlük haberler, olaylar üzerinden 14 ay sonra İstanbul Adli Tıp Kurumu başkanlığı, Muhsin Yazıcıoğlu'nun hayatını kaybettiği kan; yüzde 13.1 Akut (karboksihemoglobin); Mustafa istektepe kan, yüzde 26.6 Akut; Erhan kan örneği Veya yüzde 21.8 Akut; Yüksel yanci kan örneğinde yüzde 8.5 ile Akut; kanı İsmail Güneş ve örneğinde yüzde 27 ile Akut; Murat Onun kan örneği yüzde 10.1 Akut onun kararını vardı. Ancak Adli Tıp, oluşumu karbon monoksit kan 1,5 yıl bekleyen bağlıydı. Fakat konuşan dergiye bir adli tıp uzmanı, İstanbul Adli Tıp kurumu'nun bu tezini çürüttü. Hayatını kaybedenlerin inceleyen adli rapor ve gizli kalmak koşuluyla, adli tıp uzmanları ve algılama, şunları söyledi: "Kan bekleyen 1.5 sene ve karbon monoksit oluşmaz. Çünkü Akut (karboksihemoglobin), tam organik maddelerin sönmüştür. Kokuşma ile kan karboksihemoglobin düzeyi değişmez, değişse bile bu azalma yüzde 1-2 artış şeklinde olabilir. İstanbul Adli Tıp kurumu ve bu sonuca nasıl ulaştığı, bilmiyorum ama karbon monoksit kan. Yangın değil kan ölenlerin hayatlarını kaybetmeden önce karbon monoksit oranının yüksek olduğu da anlaşılmaktadır. Karbon monoksit motor çalışıyorken yıkılmasından sonra helikopter ile seyahat edenler için Akut içeren motor duman solumus. Adana Adli Tıp Kurumu cesetlerin açık hava ve ateş olmaması nedeniyle karbon monoksit inceleme yapılabilir. Karbon monoksit kan, ancak, karbon monoksit içeren tarafından havaya bıraktı. Aksi olamaz."

JET EGZOZ GAZI
Soruşturma için hayati önem taşıyan bu durum, karbon monoksit hakkında soru da beraberinde getirdi. Helikopterin çatlak egzoz değil raporları ile sabit olduğundan soruşturmayı yürüten Özel yetkili cumhuriyet savcılığına, Malatya, jetlerin egzoz gazı nedeniyle helikopterin inmesi beklenmektedir üzerinde duruyor. Bu bağlamda, Adli Tıp Enstitüsü Eski Müdürü, İstanbul Üniversitesi Toksikolog Prof. Dr. Sevil Atasoy, 'Kanlı Çukur-Muhsin Yazıcıoğlu'nun suikast behind-the-Perde' kitapta, jetler ve egzoz gazına işaret etti. Atasoy, ölenlerin kan karbonmonoksit oluşması muhtemel nedeni şöyle anlatıyor: " ' karbon dioksit eğer hemoglobin değerlerinde gerçek durumu yansıtacak şekilde, başka bir deyişle, Adana, türkiye'de kan karboksihemoglobin gerekli değil, kan korunur, uygun şartlar altında, Adli Tıp kurumu'na analiz sonuçları ilk kez oldu çıkış varsayılarak, kan veya karboksihemoglobini bu getireceğini karbon monoksit düzeyi onların helikopter geldi egzoz... (ama çatlak egzoz yazılı olmayan rapor), Veya dışından araç karbon monoksit, bu değerleri girerek oluşturulur. (örneğin, ortamında jet egzoz gazları karbon Monoksit yakıtın yanması sonucunda ortaya çıkar... ile helikopterler, Jet yakıtı, yakıt yanma ürünler, kan ürünleri, farklıysa içinde bir çözüm arıyor."

EŞREF BİTLİS, BÖYLECE HELİKOPTER VARDI
Prof. Dr. Sevil Atasoy ilgili görüşleri desteklemek için 17 aralık 1992 tarihli olay, dönemin Jandarma Genel komutanı Eşref Bitlis ise Sikorsky helikopter olmamış. Bitlis, Emekli orgeneral Necati Özgen'in, Barzani genel müdürlük, şehir Selahattin, Sikorsky tipi helikopter ile yola çıkmıştı. Uçuş sırasında iki Amerikan F15 savaş uçağı, helikopter, yalama geçmiş. Bu yüzden helikopterin durma noktasına gelmişti. Eşref Bitlis, kullanılmasının nedeni helikopter pilot Yarbay Öner yaktug sordu, "jet Komutanı egzoz gazı helikopterin motorlarını dolduruyor. Bu nedenle oksijen motoru kalır ve güç kaybediyoruz. Neredeyse durma noktasına geldik." cevabını almıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder